A technológiai fejlődés pedagógiai és szabályozási aspektusai az oktatásban – Halász Gábor és Rónay Zoltán eszmecseréje
Main Article Content
Abstract
Jelen folyóiratszámunk tematikus rovata Tradíció és/vagy innováció címmel azzal a kérdéskörrel foglalkozik, hogy hogyan jelentkeznek a napjainkban tapasztalható, rendkívüli mértékű és sebességű technológiai változások és az ezekkel együtt járó gazdasági-társadalmi átalakulások az oktatási-képzési tevékenységekben, a kultúraközvetítésben és a közösségépítésben. Közelítések rovatunkban ez alkalommal a fenti témakörhöz kapcsolódóan Halász Gábor oktatáskutató, az ELTE PPK professor emeritusa és Rónay Zoltán jogász, az ELTE PPK oktatási dékánhelyettese eszmecseréjén keresztül a technológiai fejlődés, ezen belül elsősorban a mesterséges intelligencia oktatásra gyakorolt hatását két irányból, pedagógiai és szabályozási nézőpontból közelítjük meg.
Article Details
How to Cite
Keczer, G. (2024). A technológiai fejlődés pedagógiai és szabályozási aspektusai az oktatásban: – Halász Gábor és Rónay Zoltán eszmecseréje. Community Connections – Studies on Culture and Education, 4(2), 148–158. https://doi.org/10.14232/kapocs.2024.2.148-158
Section
Approximation