Képernyő és kézimunka a „Bábkészítés” tárgy jelentősége a 21. századi óvodapedagógus-képzésben

Main Article Content

Miklós Ágnes Kata

Absztrakt

A Z generációhoz tartozó óvodapedagógus-hallgatók elsősorban a közösségi médiában (főként a Pinteresten, a Tik-Tokon és az Instagramon) keresnek inspirációs forrásokat nevelési és szemléltető eszközeikhez, ezek a felületek azonban csak megfelelő kritikai reflexióval használhatók. Az első pillantásra talán elavultnak tűnő „Bábkészítés” tantárgy készségfejlesztési lehetőségei nem csak a kézügyesség, hanem a türelem, kudarctűrő képesség és realitás-érzék fejlesztésében is megnyilvánulnak, ezek pedig nélkülözhetetlenek az óvodapedagógus hallgatók számára.


A jelen tanulmány a tárgy tantervi hálóba emelése és oktatása során szerzett tapasztalatokra épül.

Article Details

Hogyan kell idézni
Miklós, Ágnes K. (2024). Képernyő és kézimunka: a „Bábkészítés” tárgy jelentősége a 21. századi óvodapedagógus-képzésben. Közösségi Kapcsolódások - tanulmányok kultúráról és oktatásról, 4(2), 137–147. https://doi.org/10.14232/kapocs.2024.2.137-147
Rovat
(JÓ)Gyakorlatok