A járványhelyzet egzisztenciális megélésének és oktatásszociológiai vonatkozásainak elemzése egy felsőoktatási intézményben
Main Article Content
Absztrakt
Tanulmányunkban a koronavírus járványhelyzet szubjektív megélési lehetőségeinek feltárására fókuszálunk. Kutatásunk lényegisége egyrészről a megváltozott élethelyzet hallgatói értelmezésének, megélésének pszichológiai vonatkozását foglalja magában, másrészről pedig az online oktatáshoz való hallgatói viszonyulás analizálása által kísérletet tesz az oktatásszociológiai vonatkozások feltárására.
A győri Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán tanuló nappali és levelező tagozatos hallgatók körében végzett online kérdőíves vizsgálatunk célja a járványhelyzet által generált krízishelyzet egzisztenciális megélésének feltárása, továbbá az ebben az időszakban bekövetkezett életviteli változások bemutatása, illetve a digitális platformon zajló oktatás során megélt szubjektív tapasztalatok összegzése.