A járványhelyzet egzisztenciális megélésének és oktatásszociológiai vonatkozásainak elemzése egy felsőoktatási intézményben

Main Article Content

Cseri Kinga
Boldizsár Boglárka

Absztrakt

Tanulmányunkban a koronavírus járványhelyzet szubjektív megélési lehetőségeinek feltárására fókuszálunk. Kutatásunk lényegisége egyrészről a megváltozott élethelyzet hallgatói értelmezésének, megélésének pszichológiai vonatkozását foglalja magában, másrészről pedig az online oktatáshoz való hallgatói viszonyulás analizálása által kísérletet tesz az oktatásszociológiai vonatkozások feltárására.


A győri Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán tanuló nappali és levelező tagozatos hallgatók körében végzett online kérdőíves vizsgálatunk célja a járványhelyzet által generált krízishelyzet egzisztenciális megélésének feltárása, továbbá az ebben az időszakban bekövetkezett életviteli változások  bemutatása, illetve a digitális platformon zajló oktatás során megélt szubjektív tapasztalatok összegzése.

Article Details

Hogyan kell idézni
Cseri, K., & Dr. Boldizsár, B. (2022). A járványhelyzet egzisztenciális megélésének és oktatásszociológiai vonatkozásainak elemzése egy felsőoktatási intézményben. Közösségi Kapcsolódások - tanulmányok kultúráról és oktatásról, 2(1), 18–30. https://doi.org/10.14232/kapocs.2022.1.18-30
Folyóirat szám
Rovat
Fókuszban - Covid után