Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet

Main Article Content

Mária Kraiciné Szokoly

Absztrakt

Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra, amelyben a felnőttek gyerekeiktől is tanulnak …” (Nyíri, 2009)

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kraiciné Szokoly, M. (2009). Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet. Iskolakultúra, 19(12), 131–143. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20949
Rovat
Cikkek