Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'

Main Article Content

Ágnes F. Dárdai

Absztrakt

Kutatócsoportunk (1) három német nyelvű (közülük egy osztrák, kettő német) és két magyar történelem tankönyv összehasonlító elemzésére vállalkozott, azt remélve, hogy a különböző pedagógiai-diadaktikai tankönyvfelfogások mögött esetleg általánosítható törvényszerűségekre, sajátos tankönyvszerzői megoldásokra bukkanunk.

Letöltések

Article Details

Hogyan kell idézni
F. Dárdai, Ágnes. (2006). Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : ’az ókori Hellász’. Iskolakultúra, 16(2), 26–32. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20387
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek