Gamifikáció a saját gyakorlatomban Játékos programozásoktatás

Main Article Content

Tasnádi Ildikó

Absztrakt

Gamification, gamifikáció, játékosítás - ezek a fogalmak manapság nagyon sokat használt kulcsszavak egy-egy szakmai konferencián vagy tanulmányban. Pedig nem is olyan új ke-letű ez a módszer. Maga a szó talán igen. A gyakorló pedagógus, aki folyamatosan képes megújulni, aki a saját hibáiból is képes tanulni, aki meri mások bevált módszereit kipró-bálni és alkalmazni, az előbb utóbb eljut arra a felismerésre, hogy lehet és érdemes játé-kos formában is tanítani. Felfedezheti, hogy a tanulás terén is milyen örömet tud okozni a játékosság, élvezheti, hogy a játék során megszerzett tudás mennyivel hatékonyabb, mennyivel könnyebben beépül a tanulók tudástárába, és nem utolsó sorban a diákok számára is örömtelibbé varázsolja a „nagyon-nem-szeretem-tanulást".

Article Details

Hogyan kell idézni
Tasnádi, I. (2015). Gamifikáció a saját gyakorlatomban: Játékos programozásoktatás. Módszertani Közlemények, 55(2), 46–55. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/modszertani-kozlemenyek/article/view/35517
Folyóirat szám
Rovat
Articles