Tudástranszfer az alsó tagozatos matematika oktatásban

Main Article Content

Petzné Tóth Szilvia
Csiszár Viktória

Absztrakt

A hagyományos tanítási-tanulási formákat megkérdőjelezve fogtunk bele egy olyan kutatásba, amely a projektmunkát és a tudástranszfert veszi alapul. A jelenkori oktatáskutatás a tudástranszfert és az élethosszig tartó tanulást helyezi előtérbe. Egy olyan mérés elvégzését tervezzük a gyerekekkel, hogy az eddig megszokott oktatási környezetben melyik típusú feladatokat oldják meg pontosabban és nagyobb sikerrel. A hagyományosabb, matematikai formulákkal megadott feladatokat, vagy a problémába ágyazottakat. A mérés eredményei alapján javaslatokat teszünk és projektötleteket dolgozunk ki, hogy a mindennapi életben is megtalálják a matematikát, és a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésével sikeresebb feladat- és problémamegoldókká váljanak életük során.

Article Details

Hogyan kell idézni
Petzné dr. Tóth, S., & Csiszár, V. (2023). Tudástranszfer az alsó tagozatos matematika oktatásban. Közösségi Kapcsolódások - tanulmányok kultúráról és oktatásról, 3(1), 133–147. https://doi.org/10.14232/kapocs.2023.1.133-147
Folyóirat szám
Rovat
Oktatás